Re: [Lug-bg] TuxCon 2017

  • Subject: Re: [Lug-bg] TuxCon 2017
  • From: Григор <grigor.kolev@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 May 2017 20:29:31 +0300

Пишете ме там съм. 90 процента от хардуера ми е на олимекс дори само заради това си струва да дойда

На 11.05.2017 г. 12:34 пр.об. "Leon Anavi" <leon@xxxxxxxxx> написа:
Здравейте,

Програмата на TuxCon 2017 за 3 юни, събота, беше обявена днес и ще включва следните презентации:

10:30 - 10:50 Откриване
11:00 - 11:30 Quality Assurance according to Einstein, Алекс Тодоров
11:40 - 12:10 Network monitoring by using netflow, Ради Дочев
12:20 - 12:50 dnsdist, Петко Ангелов
13:00 - 13:30 Open Source Computer vision for your projects, Мариян Маринов hackman
13:30 - 14:00 Lunch / Обяд
14:00 - 14:50 Първият български домашен компютър - Правец 8Д, Георги Драмчев
15:00 - 15:50 Armbian, Igor Pečovnik
16:00 - 16:30 Tracing python applications, Николай Стоицев
16:45 - 17:45 Lightning talks
17:45 - 18:00 Quiz

Първият ден ще сме в аулата на Пловдивския филиал на Технически университет, който е партньор на събитието тази година. Адресът е ул. "Цанко Дюстабанов" №25, Пловдив: https://goo.gl/maps/GdaqwUnsrwy

На 4 юни, неделя, ще се проведат работилници в сградата на Olimex на ул. Правда №2.

TuxCon се организира от доброволци ежегодно, като това ще е 4-тото издание. Входът е свободен и напълно безплатен. Разходите за кетъринг, консумативи и нощувки на чуждестранните лектори се покриват от спонсори и дарения от частни лица. Ако желаете да подкрепите събитието може да си резервирате тениска: https://goo.gl/forms/Adt4ZHqvBFfGvT0q1

Като част от добровците, които организират TuxCon, се надявам да се видим в Пловдив на 3-ти и 4-ти юни. Оказа се, че по същото време в града ще се проведе културното мероприятие Капана Фест, така че в града ще е интересно :)

Поздрави,
Леон

--
http://anavi.org/