Re: [Lug-bg] Coliberator 2017, Richard Stallman, конференция в Букурещ

  • Subject: Re: [Lug-bg] Coliberator 2017, Richard Stallman, конференция в Букурещ
  • From: Milen Nikolov <milen@xxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Sep 2017 15:36:31 +0300

Как му е дошло на акъла за името :)

Sent from my iPhone

On 29 Sep 2017, at 14:29, Васил <vasence@xxxxxxxxx> wrote:

Да допълня hackman: http://mirrors.unixsol.org/revolution_os/
Даже наскоро го гледах ама не ми се ходи да виждам човек със съмнителна хигиена :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Поздрави!
Васил Петров
Може би не отговарям, защото: http://doncho.net/6lyokavitza/
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

На 29 септември 2017 г., 14:09, Svilen Ivanov <svilen.ivanov@xxxxxxxxx> написа:
Не съм специалист, но мисля че се пише GNU/Linux, а не GNU\Linux.

On Fri, 29 Sep 2017 at 13:50, Spas Pavlov <spas@xxxxxxxxxx> wrote:
GNU си е точно операционна система. Столман започва да я разработва след
напускането на МТИ. Първоначално се ползва unix ядро. Създава се текстов
редактор и компилатор. После започва работа по писането на ядрото.
Понеже ядрото е замислено като множество микро ядра, които да комуникират с
приложенията асинхронно, работата върви много бавно заради трудното дебъгване.
Тогава се появява ядрото на Линус, което е работещо и след приеманета на GPL
лиценза то става основа на GNU\Linux.

Цялата тази информация я има дори в българската уикипедия.
Добър източник също е филма Revolution OS.