[Lug-bg] Тъп въпрос относно конвентирането от MIK към UTF8

  • Subject: [Lug-bg] Тъп въпрос относно конвентирането от MIK към UTF8
  • From: Васил <vasence@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Aug 2018 19:57:52 +0300

Здравейте,

Реших да конвентирам всички издания на VFU, които имам от MIK към UTF8 и да бъдат четими от всеки на кирлица в txt формат, какъвто си е и оргиналът. Проблемът е, че нещо губя в превода ... горе-долу работата е фифти-фифти. Част от фейаловете се отварят нормално а другите  на маймуница ...
Под Notepad++ всичко се отваря с UTF8. Нещо чупи цялата работа. Линк към файловете: http://home.vasence.com
Григор Гачев има свестен конвертор за под боза ама и той стига до под кривата круша.
Цел е да се запази оргинала възможно най-много. Не ми се ще да сменям формата, поради идиологически причини :) И Косьо Спиров спомена, че искал преди време, но няма възможност ;)