Re: [Lug-bg] Firefox backdoored by default from Mozilla

  • Subject: Re: [Lug-bg] Firefox backdoored by default from Mozilla
  • From: Григор <grigor.kolev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 May 2019 21:46:19 +0300

Е чист, тост ама колко да е чист кода на google. Записва само колко пъти ходиш по голяма нужда, колко дебели ги изхвърляш и дали си с глисти.

На пт, 17.05.2019 г., 21:21 Tsetso Zdravkov <vyrgozunqk@xxxxxxxxx> написа:
Не става, всичко е охаксорено. ЦРУ гледат, копаят биткойни, събират инфо, а Столман им помага, докато си хапва нещо от краката. Само гугълският код е чист, Майкрософт за т'ва мигрират...

w3m е добра алтернатива, ама по-добре Emacs-w3m, ще е по-секюр ;)

...ако имах игли, щях да си ги забия в очите... 🖖🏻😆