Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация

  • Subject: Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация
  • From: Todor Belev <todorin@xxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Oct 2020 15:02:44 +0300 (EEST)

Цецо,
случая не е такъв, освен това Либре офис е доста добре настроен, към различните формати на MS office отколкото самия той, включая обратната съвместимост.
Проблема доколкото съм го изследвал си мисля, че е в използването на някакви проприетари шрифтове (може би true type - times new roman или подобно).

За държавната администрация е най-добре да използва отворени формати.

с Уважение,
Тодор Белев
0898303366

Повечето хора използват Microsoft Office.

Съответно, документи писани на Libre Office и обратно на MS Office, често се чупят между продуктите(особено такива съдържащи графики, таблици или макроси).

За държавната администрация е по-добре и по-лесно да ползва платеният и масов продукт.