Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация

  • Subject: Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация
  • From: Todor Belev <todorin@xxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Oct 2020 20:21:09 +0300 (EEST)

Petre,
явно не усещащ проблема. "Безплатната" версия на MS Office няма как да помогне, от сайта на съда се сваля документ, който не може да се качва там.

с Уважение,
Тодор Белев
0898303366

Другият вариант е безплатната уеб версия на MS Office

https://www.microsoft.com/en/microsoft-365/free-office-online-for-the-web

Peter Zyumbilev

E peter@xxxxxxxxxxxxxxxx