Re: [Lug-bg] xkeyboard-config change

  • Subject: Re: [Lug-bg] xkeyboard-config change
  • From: Todor Belev <todorin@xxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Nov 2020 13:40:30 +0200 (EET)

Виждам, че отново Антон Зиновиев се е престарал. Навремето отнасяше големи критики заради некадърно написания "кирилизиращ" пакет.
Сега вече бърка по-надълбоко. Не мога да разбера, откъде намира мотивация тоя човек.

с Уважение,
Тодор Белев
0898303366

Здравейте,
някой е решил да предефинира „“ с <> за всички ни :)

xkeyboard-config | Poorly motivated changes of the positioning of „“ and <> in the Bulgarian Phonetic layout

Споделете и вашето мнение в thread-a:
https://gitlab.freedesktop.org/xkeyboard-config/xkeyboard-config/-/issues/239

Аз съм си написал мнението в thread-a :) Не мисля, че имам какво да добавя.

Поздрави,
Мариян