Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: tuptac@xxxxxxx (Tuptac)
  • Date: Fri, 12 Mar 1999 18:21:38 +0200

Naj-nakraq da mi otgoworish s malko info wse pak, nishto che e za sywsem nachinaesht.

Ta znachi, imam mreja na koqto sym pusnal SMB+NMBD (nqmam nikakwi problemi s poqwata na Linux-kiq host w Network Neighbourhood), DNS, Socks5 i IRC Server i e gatwey za 2 mashini(masquerading) kym inet(prez dial-up).

Iskah da dam na chowek otwyn(kojto se logwa s modemche) da si pusne Lanconf i da si chati s nego s drugite PC-ta w mrejata. Zatowa se nasochih kym IPX. Werno che wse oshte dosta neshta ne sa mi qsni, ama sym prochel powecheto HOWTOs. Prosto ne sym prochel WSICHKO. Obyrkani sa mi nqkoi ponqtiq kakto wijdash :).

Dobre, da wzemem naj-prostiq primer - kak da naprawq taka, che nqkoj da se logne s modem i da moje da igrae IPX igri s drugite w mrejata.

Predpochitam otgowor ot sorta - brykni w  rc.inet1 ili swali si ... paket, polzwaj ipx_route ili kwoto shte da e. Ne iskam nqkoj da swyrshi moqta rabota, a prosto po-konkretno nasochwane.

Blagodarq wse pak na Kristo Komsalov, zashtoto si naprawi truda da mi obqsni.