RE: lug-bg: IPX + Linux->Win + Kmentar kyde e istinata w toia ziw ot

  • Subject: RE: lug-bg: IPX + Linux->Win + Kmentar kyde e istinata w toia ziw ot
  • From: Yassen.Todorov@xxxxxxxxxxxx (Todorov Yassen)
  • Date: Fri, 12 Mar 1999 19:11:53 +0100

WRONG, brato!
Towa beshe otgowora na waprosa otkade move da bade pocherpena taia
informaciq.
Izpraten izkluchitelno s zelanie da pomogna, m/u drugoto.
Ako nesto te e bodnalo, sorry.
Kolkoto do ms-dushata - kwo da ti kaza, ne e uncommon da se zabavliava
chovek s pseudo-Os, stoto za towa mu plastat...
Kakto i da e. Tupi sporowe ne mi se vodiat. I ne mislia, che na ostanalite
im e interesno mereneto na pishki koj e po-goliam fan na Linux - ti ili az
(makar che moze da se spori).
Po-zdrawi:
Yassen
A otnosno cheteneto - cheli sme, i ne samo knigi. Opitat sasto uchi... pone
niakoi.