(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: borko_stoev@xxxxxxxxx (Boris Stoev)
  • Date: Sat, 13 Mar 1999 04:27:17 -0800 (PST)

hi:))
Az sum onja newejata:)))
Znachi imam slednijat problem (problemi):
1.ne moga da izteglja ot nikade StarOffice 5.0
molja wi ako nekoj moje da mi go sloji na nekoe FTP po nablizo
zashtoto w posledno wrteme wryzkata mi e mnogo shibana shte sum mu
blagodaren i shte go pocherpja :)))
2.Sutuacijata pri men e slednata :
rabotja wyw Ineternet centyr.Tuk imam edna mashina sys Win NT server
4.0 kojto se jawjawa server na ostanalite i na ostanalite puskam
INTERNET sus Wingate.
I tuk zapochwat problemite-Win NT-to ne iska da puska internet na
mashinata sus Linux i na mashinata sys FreeBSD wypreki che ne moga da
razbera zashto stawa taka.Wingate nastrojkite sa po wytreshnite IP-ta
da rechem 192.168.0.1 ,2,3 i tn .t a ne po OS ili bog go znae kakwo.Az
se opitah da premestja modema na Linux mashinata obache togawa imam
problem pyk sys razdawaneto na resursi kum ostanalite 12 pc-ta koito
sa na Win98. Abe s dwe dumi ne znam kwo da praja.Sega za da imam
internet na mashinata sys Linux-a ili na mashinata sys FreeBSD-to
spiram inate na na ostanalite mashini. A sum siguren cyhe ne byrkam az
nikade prosto neshto Wingate-to se dyni najkade.Ako nekoj moje da mi
pomogne da zapowjada.Prosto mi trjabwa ideja kak da dam na Win 98
mashinite resursi ot Linux mashinata ili w karen Sluchaj ot FreeBSD -to.
3.Blagodarja na wsichki koito mi pomognaha s predishtite mi problemi s
AGP kartata i OPTI sounda weche wsichko e OK!:)))

Shte chakam predlojenija i pak kazwam shte CHERPJA:))!!

                         S uvajenie:
                                    B O R I S
                                   (newejata)