Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Mon, 15 Mar 1999 18:42:09 +0200

Zdravei

Ne ti wyrvi tykmo pcnah da pisa i se isipa zenata, ste gledam da ia
zagylfikam no ste byda kratyk :-) ' ako ne razbira si kysmetlia'

> :) Nqma nishto, taka se dyrjat wsichki koito razbirat malko poweche.

A ne zaradi towa. Wse se opitwam da ubedia drugitece teoriata e po wazna ot praktikata i po interesna i wse ne uspiawam.
Napravil sym nesto kato klub na zapalenite po Linux tineigeri w PZ
Wse towa prikazwam nikoi mi ne wiarwa. Wse go gubia toia spor.
A na wsicko otgore IPX opredeleno mi e slabost zalko ce mai wyrvi kym muzeia.

Taka dai da zahapem twoia problem

> Ta az da si prodylja po moq problem. Za da e malko po-razbiraemo shte go formuliram po drug nachin. Poneje nqmam 2 PC-ta pri men da testwam, a po telefon hem nqma da swyrsha nikakwa rabota,

Za rabota obsto wzeto e taka

> hem shte stane ogromna smetka, zatowa misleh nqkoj, kojto go e prawil da pomogne.

Wse pak si dai telefona s koda. Za bylgaria niamam problem sys smetkata

> Kak da naglasq linux-a, taka che user zwynqsht s modem da moje da igrae IPX igri s drugi useri w mrejata. Otgowora na towa shte mi reshi i moq problem s LANConfernece.

  Sega za rabotata da utocnim niakolko momenta 's edin mail niama da stane'

Wyprosa ti ima 3 otgowora.
1 Newyzmozno e
2. Pocti newyzmozno.
3. Pod Linux e mnogo lesno.

I trite sa werni

Sega za 3ia pyrwite dwa drug pyt ako iskas.

Wsicko na dolu e pri predpolozenieto ce deal-in go imas,
zwyni se na Linuxa
i ce komputyra koito zwyni e pod 95
Ako ne e taka koe kak e?
Mezdu wprocem 95,98 potdryzkata na ipx
byka ot bygowe za razlika ot Linux.
Taka ce triabwa da si siguren ce igrata raboti w
95 mreza s IPX

1. Ti si cel IPX-HOWTO po specialno glava 13 sys podglawite
Moze bi niakoi aspekt e ostanal neiasen 'gram teoria niama tam'
Specialno tocka 1.3 ste ia prawis
no w dokumentaciata na nowia demon pppd izliza ce bi
trygnal IPX i bez prkompilirane na pppd towa mozes da go proweris lesno

Naprawi tocka 13.1.3 bez kompilaciata ako ne si ia napra
s malki izmenenia 'eksperimentirai smelo :-)'

direktno w /etc/ppp/options
oswen ako ne dyrzis na opredelen modem

ipx-network 1111
ipx-node 1:1
ipxcp-accept-remote

Lipsata na 0x pred 1111 ne e greska 'zawisi ot pppd versiata'
taka ce opitai i taka i waka.

Pozwyni ot 95 masinata s razresen 'znaes kak'
a bindwai ipx kym adaptera i fiksirai 802.3
ia po dobre 1 auto ce to 95 1001.

Sega ogledai failowete
/proc/net/ipx*      3 broia
E koito e izmislil /proc e bil wyrha
I mi pisi kawo ima wytre.

A wse pak za sywsem sigurno 2 wyprosa
1 prekompilira li kernela s dwete opcii za ipx
2 prekompilira li pppd s ipx
3 N kakwa kolekcia na linuxa si wsysnost

Izwiniawai za poslednite wyprosi ama triabwa da e sigurno.
IPX tunnel e drug wypros ignorirai go 'na teoria e mnogo interesen
Novell ima interesen roman po wyprosa'
oswen ako se okaze ce ne se nalaga.

E wece wsicki dawat zor
Uspeh Kristo