Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Wed, 17 Mar 1999 13:03:45 +0200

Zdravei

> Da tykmo se zahwanah s pppd i twoeto msg mi e mnogo dobre doshlo :))
E towa da se cuwa, radwam se.

> Snifferite mi dawat i dwata protokola 802.3 i 802.2, to werno che ediniq
> wkluchwa drugiq, ama w dokumentaciqta pisheshe che nowel ... da se polzwa

> samo ediniq, ne pomnq sega koj
Ne wiarwai towa mai go pisese w edna pornograwska knizka.
Znaci izpitani prawila
1. Na Nowell servera bind zadylzitelno i dwata 'osobenno ako sa powece syryri
ili e 3.11'
2. Na dos klient systoto
I za 1 i 2 ne habis resurs i e organizirano mnogo efektiwno.
pri samo 802.2 i 3.11 niama da rabotat servizi ot tipa na salvage, purge i.t.n
3. 95 klient bydi gotow da beres iadowe kakwoto i da naprawis :-)

tochno beshe .3 ili .2 (ne sym gi nauchil wse
> oshte)
802.3 Te i Nowell baia se cudiha na taia tema
Tia dni za edni hora ste prawa systoto
samo deto te imat ruter motorola.
Ta wytre ima edin goliam pdf, zipwan 330k posweten na temata.
Ima kato ce li polezni nesta, e ne e nai dobroto. Ako resis ste ti go prata
samo do teb 'ce ako go turia sega mnozina ste izdiweiat'.

> Da, prekompiliral sym go i wsichko po IPX e ok, ama ne sym nastrojwal
> rutirane i t.n i /proc/net/ipx* sa prazni
Prastam ti copya na moite + dawata mi skripta 'elementarni' za ethernet.
WNIMAWAI /proc ne e direktoria a prozorec kym kernela
samo izglezda kato direktoria
w nikoi slucai ne redaktirai ili kopirai nisto w neia
Opitai da si predstawis sam efekta ot podoben nomer

>2.2.[1-3].
Probwa li go kak e ????
A 2.0.34 az za IPX bygowe ne sym nameril raboti otlicno.

> Mersi, chuwstwam che tiq dni shte go oprawq, trqbwa samo s nqkoj priqtel da
> se razberem da zwyni cql den.
Po dobre go donesi pri teb ako ne iskas da treniras za systezanie po biagane.

> Teb nqma da te angajiram, 10x.
Ne se pretisniawai

> BTW ot wreme na wreme mi se otwarq pyt do Pz
Kato mozes samo kazi da ti obiasnia podrobno kak da me nameris :-)

> klub
Mai taifa e po tocnata duma
I sbirkite oswen w sybota sa na rabotnoto mi miasto koi koga iska
Direktora se dyrwi da me goni zarad toia nomer.
Ste se wyzdyrza ot komentar nepodhodiast za lica pod 18g. TRUDNO.

Pozdrawi Kristo

<HR>
<UL>
<LI>application/x-zip-compressed \\\\\\\\\ \\\\: ipx.zip
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'