Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: tuptac@xxxxxxx (Tuptac)
  • Date: Wed, 17 Mar 1999 21:29:30 +0200

> Prastam ti copya na moite + dawata mi skripta 'elementarni' za ethernet.
> WNIMAWAI /proc ne e direktoria a prozorec kym kernela
> samo izglezda kato direktoria
> w nikoi slucai ne redaktirai ili kopirai nisto w neia
> Opitai da si predstawis sam efekta ot podoben nomer

Da be qsno :) az kato widqh za pyrwi pyt linux i wzeh da se rowq iz direktoriite (s MC) i naprawo si umrqh ot kef ot /proc, ami /dev da ne e po-zle. Prosto taq sistema e mnogo gotina. Prawish seek na 40 bytes naprimer i hop, mojesh da pipash po port 40 na nqkoe ustrojstwo primerno.

Mnogo mnogo mersi za pomoshtta.

> Probwa li go kak e ????
> A 2.0.34 az za IPX bygowe ne sym nameril raboti otlicno.

Ami kwo da ti kaja, ne sym chak tolkowa nawytre w linux che da usetq neshto. Rabotata s diska e mnogo po-optimizirana, Stana mi s okolo 30%-40% po-byrz transfera. Qwno ima mesta w source-to deto polzwat intel-based trikowe i poneje az sym s K6-2 ako go kompiliram za 686 se sriwa totalno.
Za 2.0.36 kato go kompiliram za 686 e naj stabilniq kernel kojto sym wijdal dosega. 2.2.3 mi prawi ponqkoga problem ot sorta da smeni bukwa w imeto na file sys '?'. Pri edin boot 'ifconfig' beshe stanalo na 'ifc?nfig' i razbira se mrejata se srina. Wyzmojno e da ne e problema w kernel-a, ama i HDD-to da ne e w red ili neshto po dynoto, ama ne znam.
Inache ima dosta podobreniq ot mrejowa gledna tochka, ima dobawki pri masquerading-a, IPX-a mu e pousywyrshenstwan, firewalling-a syshto.
Prosto ne moga da ti kaja neshto konkretno, samo obshti prikazki, shtoto ne razbiram mnogo.

Bye.
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'