Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: tuptac@xxxxxxx (Tuptac)
  • Date: Tue, 16 Mar 1999 20:24:16 +0200

Eee, mersi mnogo. Maj tochno za tezi neshta pitah :)

Kristo Komsalov wrote:

> no w dokumentaciata na nowia demon pppd izliza ce bi
> trygnal IPX i bez prkompilirane na pppd towa mozes da go proweris lesno

> Naprawi tocka 13.1.3 bez kompilaciata ako ne si ia napra
> s malki izmenenia 'eksperimentirai smelo :-)'

Da tykmo se zahwanah s pppd i twoeto msg mi e mnogo dobre doshlo :))

> direktno w /etc/ppp/options
> oswen ako ne dyrzis na opredelen modem

> ipx-network 1111
> ipx-node 1:1
> ipxcp-accept-remote

> Lipsata na 0x pred 1111 ne e greska 'zawisi ot pppd versiata'
> taka ce opitai i taka i waka.

> Pozwyni ot 95 masinata s razresen 'znaes kak'
> a bindwai ipx kym adaptera i fiksirai 802.3
> ia po dobre 1 auto ce to 95 1001.

Snifferite mi dawat i dwata protokola 802.3 i 802.2, to werno che ediniq wkluchwa drugiq, ama w dokumentaciqta pisheshe che nowel ... da se polzwa samo ediniq, ne pomnq sega koj tochno beshe .3 ili .2 (ne sym gi nauchil wse oshte)

> Sega ogledai failowete
> /proc/net/ipx*      3 broia
> E koito e izmislil /proc e bil wyrha
> I mi pisi kawo ima wytre.

> A wse pak za sywsem sigurno 2 wyprosa
> 1 prekompilira li kernela s dwete opcii za ipx
> 2 prekompilira li pppd s ipx
> 3 N kakwa kolekcia na linuxa si wsysnost

Da, prekompiliral sym go i wsichko po IPX e ok, ama ne sym nastrojwal rutirane i t.n i /proc/net/ipx* sa prazni
w lilo-to sym slojil obshto wzeto powecheto aktualni kerneli, ta moga da boot-wam i s 2.0.36 i 2.2.[1-3]. Za sega default mi e 2.2.2. SLojih pppd 2.3.5 predi imah problemi s kompresiqta kogato e kato modul, ama sym go oprawil (i az ne pomnq kak weche :) ) Obache imah problemi pri kompiliraneto. Sega naskoro ne sym probwal, no kym ISP kato se logwam wsichko e ok i go zarqzah. A da, linux-a e Slack 3.5.

> Izwiniawai za poslednite wyprosi ama triabwa da e sigurno.
> IPX tunnel e drug wypros ignorirai go 'na teoria e mnogo interesen
> Novell ima interesen roman po wyprosa'
> oswen ako se okaze ce ne se nalaga.

Da, az go razgledah, ama se okaza che ne towa mi trqbwa.

> E wece wsicki dawat zor
> Uspeh Kristo

Mersi, chuwstwam che tiq dni shte go oprawq, trqbwa samo s nqkoj priqtel da se razberem da zwyni cql den. Teb nqma da te angajiram, 10x.

BTW ot wreme na wreme mi se otwarq pyt do Pz i sym nawit da posetq toq klub na zapalenite teenager-i po Linux :) Ne sym teenager, ama sym blizo.

Bye.

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'