Re: lug-bg: strange conections

  • Subject: Re: lug-bg: strange conections
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Fri, 02 Apr 1999 04:06:07 +0300

V0rbiz Sibrov wrote:

> Zdr,
>   ima neshto gnilo v dania
>   abe neznam tochno kakvo znachi, ama imam DOSTA vryzki v netstat-a ot
> slednia vid:
>   127.0.0.1:X -> 127.0.0.1:Y
>   127.0.0.1:Y -> 127.0.0.1:X
>
>   ama DOSTA...
>   bi li mi objasnil njakoj (ako znae de) za kakvo tochno stava vypros
> tuka? mnogo mi e chudno znachi...

Tova znachi che neshto si govori samo ochevidno ;-)

zalagam 10:1 che imash squid na taq mashina

btw ako te pritesnqva kakvo slusha na nqkoj socket, po-novte versii na
programkata fuser mogat da ti kajat - `fuser -av -n tcp 1025` primerno.
ako nqmash fuser moje i s grepvane v /proc/ ama e malko dosadno da se
pravi na ruka :)

zezo
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'