Re: lug-bg: strange conections

  • Subject: Re: lug-bg: strange conections
  • From: milev_@xxxxxx (Pavel Milev)
  • Date: Fri, 2 Apr 1999 10:52:37 +0300

Hello V0rbiz,

÷åòâúâòúê, 1 Àïðèë 1999, you wrote:

VS> Zdr,
VS>   ima neshto gnilo v dania
VS>   abe neznam tochno kakvo znachi, ama imam DOSTA vryzki v netstat-a ot
VS> slednia vid:
VS>   127.0.0.1:X -> 127.0.0.1:Y
VS>   127.0.0.1:Y -> 127.0.0.1:X

VS>   ama DOSTA...
VS>   bi li mi objasnil njakoj (ako znae de) za kakvo tochno stava vypros
VS> tuka? mnogo mi e chudno znachi...

VS>   iii chestit pyrvi april

VS> p.s.
VS>   TVA NE E MAJTAP!

> [...]

Tova sa vrazki koito minavat prez "lo" interface-a,(viz loopback)
t.e. vrazki ot localnata ti mashina kam samata neia.
Mogat da se poluchat ot dosta neshta - squid , DNS i t.n.
poniakoga i X-a pravi takiva connekcii.Neka i drugite da kazat,
no az si mislia che niama "nehto gnilo"

Best regards,
 Pavel                            mailto:milev_@xxxxxx

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'