Re: lug-bg: (no subject)

  • Subject: Re: lug-bg: (no subject)
  • From: ut13@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Guentcho D . Skordev)
  • Date: Thu, 15 Apr 1999 08:46:46 +0200

Zdravejte,

On Thu, Apr 15, 1999 at 08:28:16AM +0300, ivo wrote:
>kirilica, ama ne niakoia ot tia deto trugvali kato natisnesh Caps Lock
>(???) i vsushtnost nikoga ne trugvat...

Tova maj e tochno tova, koeto NE Ti trjabva, no vse pak... za
informacija (molja za izvinenie, ako informacijata e bezpolezna):

Pri mene tozi variant (s xmodmap) raboti gore-dolu, no naistina ne sys
vsichki programi. Leko modificirah fajla na St. Tzolovski i rezultatyt e na
http://www.uni-karlsruhe.de/~ut13/CapsLockMod.xmm (ako njakoj se
interesuva).

Tchuval sym, che po-dobro reshenie (po-malko zavisimo ot mashinata) e
programata xruskb, no zasega ne sym se hvanal da ja probvam. Mozhe bi
tova shte Ti svyrshi rabota.

Osven tova Roman Czyborra mi obyrna vnimanie, sled kato vidja tozi
xmodmap file, che zadavaneto na kirilica s kodove na praktika ne bilo
pravilno i trjabvalo da razucha izpolzuvaneto na locale.
Imah i problemi (mozhe bi tochno zatova) sled otvarjaneto na xterm na
mashina, kojato po princip raboti s ROMAN8. Za da go izbegna,
trjabvasje da nastroja locale za de_DE.ISO8859-1 (ili njakoe drugo s
iso-8859-1).

>osven tova mi triabva i suvet ot niakoi, koito ima opit s ofis paketite...

Syzhaljavam, njamam. Prosto pomislih, che gornoto mozhe da zainteresuva
njakogo.

Pozdravi
Gentcho
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'