lug-bg: Problemche

  • Subject: lug-bg: Problemche
  • From: nikolav@xxxxxxxxx (Nikola Vodenicharov)
  • Date: Sun, 18 Apr 1999 04:26:23 +0200

Zdrasti na vsichki.
Otskoro se zanimavam s Linux i veche pochnaha problemite. Kupih si edna
kniga "Nauchete Linux za 24 chasa" ama ... Ta sega problema mi e slednia:
Pod Linux nyamam dostap da Windows faylovete si. Imam Linux RedHat 5.0.
Windows mi beshe varhu 6.5 GB HDD s FAT 32. Za razdelyaneto ne izpolzvah
fips, a Partition Magic i sega Linux mi e na "Extended" djal ot okolo 1 GB.
I sega DOS djala go njama ni s komandata "df", ni s "mount". Kakwo da prawja
ot tuk natatak?
Drugija problem wyznikna pri spirane na toka. W nachaloto na zarejdaneto
pisheshe, che ima greshka w failowata sistema i pochti nistho ne mojeh da
pravja, ta go preinstalirah. Kwo da prawja w takiwa sluchaj? Ima li w Linux
programi za prowrka na diska i drugi podobni?
A ako njakoj mi kaje kak da wkarwam programi w Start menuto na X Windows
(Another Level) shte sym mu mnogo blagodaren.
Za sega tolkowa s tupite wuprosi. Utre pak. :-)

Nikola Vodenicharow
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'