: lug-bg:ceni

  • Subject: : lug-bg:ceni
  • From: val@xxxxxxxxxxxxx (val)
  • Date: Fri, 26 Feb 1999 21:20:45 +0200

 Zdraveite!
Az naprimer vzemam 10 leva za instalirane na Win+5 leva za instalirane na
programi.
Ako znaex Linux kakto vas(az sym nachinaesht,no shte go naucha),shte vzimam
ne po-malko ot 50$ za prosta instalaciq i konfigurirane.
Mislq che tova e edna priemliva cena.
Razbira se zavisi i ot choveka ili firmata.
Vinagi moje da se vzeme i poveche.No ako vsichki vzemat edna i syshta
cena,to  tova nqma da e za dylgo,zashtoto vse shte se poqvi nqkoi,koito shte
podbie cenite.
Zatova predlagam da vzimate spored sposobnostite si(po Vasha precenka)
Vseki sam moje da preceni kakvo mu e struvalo obuchenieto,"da go umnoji po
bezkrainost i da go razxvyrlq v dylbinite na xilqdoletieto",togava shte
poluchi i cenata za instalacia i podryjka na LInux sistema.

  • Във връзка с: