Re: lug-bg:ceni

  • Subject: Re: lug-bg:ceni
  • From: nmmm@xxxxxxx (Nikolay Mijaylov)
  • Date: Wed, 27 Oct 1999 09:53:59 +0300

        Abe ot dosta wreme gledah i slushah,
daje wi kazah, che spored mene server instalaciata struwa 100$.

        Kakwo znachi da se podbiat cenite??? seki lamer moje da instalira
Windows, nali taka??? No ne wseki moje da sliji Linux.... Dori i da go
sloji,
to togawa edwa li bi go konfiguriral prawilno.... Razbirate li mi IDEATA???
        Koito znae kak da go instalira NIAMA da podbie cenata, Misla.
        Koito NE znae niama da se probwa....

        W predishnoto mi bachkane beshe doshal chowek ot Ungaria, za
da instalira i konfigurira dwe Alpha mashini. I mu se plashtashe po
$1000/hour
e mashinite oshte wurwat (estestwenno).

        Koi w BG polzuwa linux??? linux counter-a (http://counter.li.org)
kazwa 300,
e az kazwam 2000, i kwo ot towa?
        Az mislia che ako se opredeli edna cena ot poriadaka na 50$ (WS) i
$100 (server)
towa e dobre, I che tazi cena nema da bude podbiwana.

        "nmmm"  <nmmm@xxxxxxx>