  • Subject: Re: lug-bg: char-major-108?!?
  • From: pope@xxxxxxxxxx (Alex Pope)
  • Date: Wed, 23 Feb 2000 16:27:54 +0200 (EET)

On Wed, 23 Feb 2000, Julian Stoev wrote:

> On Wed, Feb 23, 2000 at 12:26:08PM +0200, Alex Pope wrote:
> |Za drugia problem (log-a izliza na conzolata), pri mene e syshtoto
> |(Slackware 7, ppp 2.3.10). Oshte ne sym pochnal da go debug-vam, ama
> |trebe da e neshto prosto. Ako niakoi veche se e usetil za kvo stava duma,
> |neka kaje... pyk az kato otkria neshto shte se obadia.
>
> Tova dali niama da se opravi s
> *.*                             /dev/tty12
>
> v /etc/syslog.conf
>
> I sigurno imash niakakva linia ot tipa
>
> [neshto si]                     /dev/console ili /dev/tty0
>
> Sigurno shte triabva da ia mahnesh?
>
> --JS

Ne, tova beshe pyrvoto neshto koeto proverih. syslog.conf si e nared.
Mislia che otkrih problema... chrez man pppd :)

logfd n
        Send log messages to file descriptor n. Pppd will send log
        messages to at most one file or file descriptor (as well as
        sending the log messages to syslog), so this option and the
        logfile option are mutually exclusive. The default is for pppd to
        send log messages to stdout (file descriptor 1), unless the serial
        port is already open on stdout.

nolog
        Do not send log messages to a file or file descriptor. This option
        cancels the logfd and logfile options.

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.