Re: lug-bg: Linux (OpenSource) v darjavnite serveri

  • Subject: Re: lug-bg: Linux (OpenSource) v darjavnite serveri
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 24 Feb 2000 13:00:38 +0900

On Wed, Feb 23, 2000 at 06:41:13AM -0800, Georgi Georgiev wrote:
|--- Nikolay Mijaylov <nmmm@xxxxxxx> wrote:

|Tazi statia e hubava i triabva da ima link kam neia.
|
|Izobshto site http://itbul.freeshell.org/
|po4na da stava, no ve4e e goliama tazi stranica i
|triabva da se strukturira.

Imam tova predvid i shte go pochna. Shte vidia kakvo tochno shte izmislia
kato struktura... Obache vyv vseki sluchai niama da sa frames!!!

Predpolagam, che shte e neshto kato stranicata na Debian... V tozi stil.

|Saglasen sam s prednite niakolko pisma, koito
|prepora4vaha edin po-spokoen ton, kakto i tova,
|4e naso4enostta na tozi site triabva da e kam
|obshtestvoto poveche.

Za tonyt: Ako pisheshtite nalozat niakakyv ton v postingite si, az
estestveno shte prisposobia moia ton... Obache chakam da vidia kato kakvo
shte mi pishat. Edin poznat mi e obeshtal pylnata dokumentacia za
Zdravnata Kasa...

|Eto moite malki dobavki (cp1251):

Moze i da e cp1251, obache v hedyra ti e iso8859-1. Mutt tova ne go chete
i da si priznaia, ne znam kak da go nakaram da go prochete. Pusni mi go
pak, no s pravilen hedyr za windows-1251 ili kato attachment s uuencode.

Mislia, che mail.bulgaria.com podyrza hedyr za windows-1251.

--JS