lug-bg: Configuration

  • Subject: lug-bg: Configuration
  • From: emotantiloff@xxxxxxxxxxx (Emil Tantiloff)
  • Date: Tue, 04 Apr 2000 15:19:03 PDT

Hi-te,

Imam slednija problem - zapochnah nowa rabota i zawarih slednoto polojenie:

DialUpUser -------------> RS Server.

User-a nabira s modem - ot drugata strana e ISDN swyrzan chrez Switch kam
T1. No twa njama znachenie.
Edwa li ste chuwali za tozi server - toj predstawljawa linux kojto simulira
ISP - wdiga ppp connection kam DialUpUser-a. Problema e slednija:
sled kato se ustanowi wrazkata nastrojkite sa takiwa:
DialUpUser:
IP: 192.168.100.200
DefaultGW 192.168.100.200

ServerSide:
IP:192.168.1.128

Wsichko raboti dobre (stranno kak), no kogato instalirash mrejowa karta i ja
set-up-na primerno sloja i adres 192.168.1.7 (A zabrawih da kaja che
192.168.1.128 e alias, drugija adres na kartata e 192.168.1.11). Wrazkata
prestawa da raboti. Na servera ima web server, kojto prestawa da e dostapen.
Moje bi objasnenieto mi ne e mnogo jasno - no sega njamam mnogo wreme za
objasnenija - spored men default gw trjabwa da e adresa na Servera -
192.168.1.128.

E twa e za sega.