Re: lug-bg: Configuration

  • Subject: Re: lug-bg: Configuration
  • From: ivo@xxxxxxxxxxx (Ivailo Ivanov)
  • Date: Wed, 05 Apr 2000 11:31:00 +0300

verno, che ne e mnogo iasno, kato obiasnenie :)
kude ia instalirash taia karta?
nai-dobre vij kakvi sa ti opciite na pppd-to...
v obshtia sluchai "defaultroute" kato opcia na pppd-to na klientskata
mashina te osvobojdava ot zaduljeniata da nastroivash ruchno default
gw...
abe nai-dobre kaji kakvo ti dava "route -n"?

ivo