Re: lug-bg: Linux / Office

  • Subject: Re: lug-bg: Linux / Office
  • From: jhs@xxxxxx (Kiril Petrov)
  • Date: Wed, 26 Apr 2000 07:48:50 +0300

Ooooo ne ne ne!
NE!
Prekaleno mnogo izpolzvash dumata "pecheli" za windozeto !!!!!
Ne e li  tova subektivno mnenie,  proizlizasto ot familiarnostta ti kam wInDoZe???
Kakvo znachi po-lesno ???
  - Na kakvoto si sviknal. Tova e!

Izlagash i obetivni mnenia, no ako ot predi 20 god vsegi si bachkashe na Unix i prochee
distribucii, OPREDELENO niamashe dakajesh , che win se polzva po-lesno i pecheli na tolkova mnogo
mesta.
.