lug-bg: Edin vypros

  • Subject: lug-bg: Edin vypros
  • From: dkolov@xxxxxxxxxxx (Dimiter Kolov)
  • Date: Mon, 15 May 2000 07:25:07 PDT

Zdraveite,

luchaino niakoi da ima ideia kak ot C++ programa bih mogyl da
izpratia e-mail s attachment, ako triabva daje i konzolata da se
polzva. Nikoi moje li da me nasochi.

Predvaritelno Blagodaria.

P.S.

Imam oshte edin problem: moje da zvuchi glupavo no ot edna godina
polzvam Linux i kompiliraneto na kernel izobshto ne mise udava.
Imam 5 mashini pyrvo biah sys SuSE 5.3 sled tova minah na SuSE 6.2
Typo i uporito probvah na vseki computer taka che obshto 10. Minalata
sedmica si izteglih 2.2.14 i uspiah da go kompiliram no samo vednyj.
Uj vsichko pravia po kniga cheta probvam ama nishto sled reboot
Imam:
Uncompresing Linux
I do tuka mashinite prosto uvisvat. Ne che mi triabva kompiliran kernel i
taka si rabotia ama vse pak.
Samo da kaja che ne vaji kyde e instalirano lilo. Niama znachenie dali diska
ima poveche ili po malko ot 1024 Cylindera. preinstaliram li lilo i vse edno
i syshto ili az sym typ ili de da znam kakvo.
Tova e zasega