Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: mmarkov@xxxxxxxx (Minko Markov)
  • Date: Mon, 15 May 2000 10:35:48 -0400

Po pqrvoto ne moga da ti kazha nishto.

Za vtoroto: imam RedHat 6.0. Pqrvo prekompilirah
kernela (2.2.5-15, koyto idva s 6.0) zaradi network
kartata. Sega si kompilirah 2.2.15. I dvata pqti
nikakvi problemi. Opishi kak go kompilirash i
kakvo updatevash v /boot i v /etc/lilo.conf.  Ako
iskash, moga da
ti pratya instrukciite koito sledvam - pishi. Sega
mnogo bqrzam. Adresqt mi e mmarkov@xxxxxxxx

--
Minko