Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: dkolov@xxxxxxxxxxx (Dimiter Kolov)
  • Date: Wed, 17 May 2000 06:32:20 PDT

>Spored men AMD K6 (-2) CPU imat problem sas compilirane na kernel i na
>kakvoto
>i da bilo drugo s obem po-goliam ot niakoia geimka kato tetris.
>Verno, barzi sa, no ne im se otdava compiliraneto, zatova minah na celeron
>-
>malko po-bavno, no bez nito edno zapavane.
>Moje bi sam chasten sluchaj na problem s AMD, no pri mene se povtariashe
>sistemno.
>Za da compiliram nesto, v zavisimost ot daljinata se nalagashe da puskam
>po
> [...]

Takova neshto niama!!! Mislia che si imal drug problem. V momenta
si teglia ot vreme na vreme KDE2.0 za da vidia kak vyrvi rabotata po
nego. Ta cialoto KDE na AMD na 400 i 64 RAM se kompilra okolo 6 chasa-
estesveno si pisha script za vseki paket i go ostaviam prez noshta za
kompilacia i instalacia- tova sym go pravil pone 20 pyti ot minalia
septemvri dosega-"NITO VEDNYJ IZDYNKA"-
V interes na istinata ne mu e tuka miastoto no triabva da kaja che ot
skromnia mi opit na windows razbrah edno: windows raboti shto gode snosno
edinstveno na Intel i nishto drugo vsiakakyv drug hardware vodi do syotvetni
problemi. Tochno obratnoto Linux vyrvi na vsichko i dostatychno stabilno.
Moje da zvucha kato advokat no istinata e che az poradi tazi prichina
izpolzvam i tazi operacionna sistema.

DK