Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolaj Yourgandjiev)
  • Date: Thu, 18 May 2000 05:40:05 +0000

Dimiter Kolov wrote:

> Tova triabva da e na vhodnata stranica na vsiako ftp;linux kniga ili
> vsiako neshto otkydeto edin nachinaesht potrbitel zapochva.
> Istinata obache e che samo po tozi nachin ne stava. Imam oficialna
> distribucia na SuSE 6.2 kakto i opisanie otkyde da se zapochne. Tazi kniga
> sym ia prochel pone 10 pyti.( Mejdu drugoto opisanite ot men stypki gi pishe
> v neia i ot tam red po red uj ama de da znam!)

Polaskan sam ot otziwite, no ne zatowa sam go pisal po-gornoto. Prosto az warwq
po toq pat. Eto zasto:
    - za knigite si praw, no taj kato w BG zasega dostapa do kakwato i da e
po-swqstna literatura e bukwalno nikakaw, edinstwenoto koeto mu ostawa na
chowek reshil da se zanimawa s Linux e cheteneto na fajlowe ot tozi tip i
razpechatwane na statii ot Internet. Wsichki knigi koito sam srestal po
knijarnicite tuka obiknowenno sa begal prewod na rakowodstwata na samite
distribucii. A i te ne sa koj znae kolko dobri (Az imam originalen RH6.0). Eto
edin primer - waw fila INSTAL na kernelite si pishe sled wsichki tam make, make
modules i t.n rachno da se kopira image fila i da se nastroi liloto. Qwno imat
nesto wpredwid za da go opishat taka ;-). Winagi predi da pochna da compiliram
i/ili instaliram nesto se oglejdam za README, INSTAL i t.n.
    - drugoto s kursowe za koqto i komputarna oblast da se otnasq nisto ne se
poluchawa. Towa winagi sam go kazwal na nqkoj kato me pomoli da go naucha na ne
znam kakwo si. Za wsichko se iska chetene i trud. Inache kursa si e jiwa zaguba
na wreme. Ne sam otkazwal pomost. Gornoto e ako namereniqta na dadeniq chowek
sa seriozni, a ne samo za ubiwane na wremeto.

Izobsto ima edin laf - Chowek se uchi dokato e jiv. I sasto taka ot greshkite
si :-(
Patqt e edin - probwash, greshish, osmislqsh greshkata, poprawqsh q i pak
otnachalo. Towa maj se narichashe ewoluciq :-)

Kam spisaka na Julian bih preporachal oste edin link (toj moje i da go ima w
nqkoj ot posochenite ot nego, no za po-naprawo) - http://www.linuxjournal.com

Uspehi