Re: lug-bg: XMMS

  • Subject: Re: lug-bg: XMMS
  • From: luben@xxxxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Thu, 18 May 2000 00:47:30 +0300

Emil Tantiloff wrote:

> Zdrawejte - naskoro si smenih linux-a (RH62) i imam problem pri slushane na
> MP# s XMMS. Mnogo nakaswa zwuka - dori i da ne prawja nishto - leko puka - a
> ako pochana da rabotja neshto - naprawo pochwa da wlachi i da spira - predi
> imah podoben problem - no prekompilirah kernela i se oprawi - ili pone
> spiraneto znachitelno namalja. Sega pak si prekompilirah kernela - ama ne se
> promeniha neshtata osobeno - njakakwi idei?
>
> Mashinata mi e K62/400Mhz 64Mb Ram i t.n. Sound Blastera mi e SB16 Creative
> - ot dobrite stari - ne sam imal problem s nego.
>
> Mersi predwaritelno.

Ami i az imah podpben problem, a sam chel, che i drugi sa
imali takav. Toi
se dulzhi na tova che sound-cartata ti e ISA i v syshtoto
vreme da rechem
hdd-to ti polzva DMA mode za transfer na danni. reshenieto
e:
hdparm -d0 /dev/hda - tupo ama pri men drugo ne stana
a sushto ima nachin da zapazish po-golemi dma-buffery pri
boot na sistemata.
ne moga da ti kazha kak tochno se pravi, shtoto pri men ne
pomogna.
a nai dobroto reshenmie e sb live ;)
Luben