(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: samlerman@xxxxxxxxxxx (stefan stefanov)
  • Date: Mon, 12 Jun 2000 07:59:45 PDT

Hi,
Tarsia si linux server na koito da se ucha poneje niamam vazmojnost da si
install linux on my pc,moje li niakoi da mi pomogne.Iskam da pozdravia
avtorite za uchebnika chakam zavarshvaneto mu s netarpenie.Tova e i
preporaka kam avtorite dobavete kam vseki primer edno windowsche s linux
sreda za uprajnenie.Vijdal sam takova neshto no ne v internet a na edno pc v
universiteta.ako se interesuvate pishete mi .Chakam otgovora
vi.samlerman@xxxxxxxxxxx