(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: victor.bg@xxxxxxxxxxxx (Victor Senderov)
  • Date: Mon, 12 Jun 2000 18:09:30 +0300

Zdraveyte,
        Vcera butnah(ne bootnah a pushnah :)) edinia ot kompiutrite si, ta mu izliazoha
loshi sektori. Kakto i da e :)). Star 486 s win95. No tova me navede na slednia
vapros. Kak moga da proveria za loshi sektori linux partition. Znam che po
vreme na formatiraneto mozhe da se napravi. Chudeh se dali fsck e utilyt, koito
shte mi svurshi rabota. Pisah man fsck, ama tam niamashe nisto otnosno dali se
proveriava za bad blocks. Puk i kato napisah "fsck / -C -V" mi kaza nesto ot
sorta: WARNING!!! /dev/hda7 is mounted.
Running e2fsck on a mounted partition can cause severe damage to the file
system. :)). Ta nego pusnah po natam :)
        Drugoto nesto, koeto iskah da pitam e ima li nachin da se proveri na
kolko bps se e konektnal modema i vuobste kak vurvi trafika. Sega ako kazhete,
ce e ipchains shte procheta HOWTO :)). Makar, ce se iskah da go izbegna tova
ipchains (za trafika de). Za skorosta na konektvaneto triabva da e nesto drugo,
neizvestno na mene.
 10x predvaritelno

Victor Senderov