Re: lug-bg: HTP370 RAID/ATA100 - HELP!!!

  • Subject: Re: lug-bg: HTP370 RAID/ATA100 - HELP!!!
  • From: nick@xxxxxxxx (Nikolay Hristov)
  • Date: Tue, 9 Jan 2001 18:51:06 +0100

nai dobre e da se napravi edin dial /boot koito da 30-40 Mb
v koito da ti sediat kernelite i za da moje da bootva ot tam
Ne sam zapoznat sas SuSE obache predpolagam che shte ima
vazmojnost oshte kato instalirash da go napravish /boot dial + RAID1 oshte
pri instalaciata. Posle prekompilirash kernel-a s "Auto Detect RAID support"
i triabva da trygne rabotata

Nikolay Hristov