Re: lug-bg: 2 leased lines

  • Subject: Re: lug-bg: 2 leased lines
  • From: bombe@xxxxxxxxxxxx (Vesselin Kotarov)
  • Date: Tue, 9 Jan 2001 18:30:30 +0100

RE: lug-bg: 2 leased linesRe ;)

Otnosno trafika BG->teb .. ami reshenieto ne e koj-znae kolko dobro, no e edinstwenoto shto-gode chitawo.
chisto i prosto masquerading. abe s drugi dumi neshto podobno ima raboteshto w office-a, samo che az
znam chast ot teoriqta i sym sposoben da go skalypq napolowina :) za poweche info - Vassil Kolev (aka vasil@xxxxxxxxxxx) :)

b.