lug-bg: Scaner, Windows i liubeznost

  • Subject: lug-bg: Scaner, Windows i liubeznost
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Tue, 23 Jan 2001 15:31:46 +0200

po-dobre e da ima poveche otkolkoto po-malko otgovori.
Ponikoga v tia chastichnite i malkite otgovorcheta ima i dr. idei, koito
na teb ne sa ti hrumnali.
osv. tova - razbira se kolko hora sa si troshili glavata s problema.
Razbira se kade sa se opleli poveche hora, za kakvo triabva da
vnimavash.
Osven tova - taia rabota s date-a hich ne e sigurna.
Sashtestvuvaty i hora v LUG-a, koito sa v druga chasova zona. Sia - ko
da praim - da si smiatame naum koi koga e pratil pismoto ili da vzemem
vsichki da minem na atomno vreme? ;-)
A i za golemite MB -> slava bogu vse oshte sme na textov trafik. Otdavna
nikoi ne ni e bombil s po 10MB logove ;-) attachment.
Ia da pomislia - sigurno na vsichki vi e kraino interesno kak izglezhda
desktopa mi, aide da attachna edno screenshotche, tiff ;->
Kakto i da e.
Vinagi sashtestvuva velikia buton DEL, a i poveceto mail klienti v
dnesho vreme imat razni fokusi sas sortirane, poderezdane. Ako ne te
interesuva neshto - aide - chudnichak DEL.
Zabeliazah i oshte neshto - imashe kraino loshi izkazvania, po povod na
zapitvane ot strana na Windows potrebitel.
Pravilnia nachin da privlechesh niakoi e kato si liubezen, ne kato
pozdraviavash po nashenski zhenskata mu roda.
Tva e.
Sorry za mozhe bi netehnicheskoto otplesvane, ne shta da bada nesho
nravouchitelen, ama tuk sme pozhelanie, tuk ne sam vizhdal niakoi da
prati VELIKIA I FINALEN otgovor.
Az sega kato napisha 42:
42
sledva li che ne triabva da ima poveche vaprosi i otgovori v LUG-a?
Vse pak -ne se zaiazhdam -> otgovorat na   Theodor Milkov  naistina
beshe nai palen i na-dobar.

al_shopov