lug-bg: Off Topic, stava vypros za kulturata na pisheshtite

  • Subject: lug-bg: Off Topic, stava vypros za kulturata na pisheshtite
  • From: moni@xxxxxxxx (Simeon Vlahov)
  • Date: Wed, 24 Jan 2001 06:17:13 -0500

Hello Alexander,

Tuesday, January 23, 2001, 8:31:46 AM, you wrote:

Alexander> po-dobre e da ima poveche otkolkoto po-malko otgovori.
Alexander> Ponikoga v tia chastichnite i malkite otgovorcheta ima i dr. idei, koito
Alexander> na teb ne sa ti hrumnali.
Alexander> osv. tova - razbira se kolko hora sa si troshili glavata s problema.
Alexander> Razbira se kade sa se opleli poveche hora, za kakvo triabva da
Alexander> vnimavash.
Alexander> Osven tova - taia rabota s date-a hich ne e sigurna.
Alexander> Sashtestvuvaty i hora v LUG-a, koito sa v druga chasova zona. Sia - ko
Alexander> da praim - da si smiatame naum koi koga e pratil pismoto ili da vzemem
Alexander> vsichki da minem na atomno vreme? ;-)
Alexander> A i za golemite MB -> slava bogu vse oshte sme na textov trafik. Otdavna
Alexander> nikoi ne ni e bombil s po 10MB logove ;-) attachment.
Alexander> Ia da pomislia - sigurno na vsichki vi e kraino interesno kak izglezhda
Alexander> desktopa mi, aide da attachna edno screenshotche, tiff ;->
Alexander> Kakto i da e.
Alexander> Vinagi sashtestvuva velikia buton DEL, a i poveceto mail klienti v
Alexander> dnesho vreme imat razni fokusi sas sortirane, poderezdane. Ako ne te
Alexander> interesuva neshto - aide - chudnichak DEL.
Alexander> Zabeliazah i oshte neshto - imashe kraino loshi izkazvania, po povod na
Alexander> zapitvane ot strana na Windows potrebitel.
Alexander> Pravilnia nachin da privlechesh niakoi e kato si liubezen, ne kato
Alexander> pozdraviavash po nashenski zhenskata mu roda.
Alexander> Tva e.
Alexander> Sorry za mozhe bi netehnicheskoto otplesvane, ne shta da bada nesho
Alexander> nravouchitelen, ama tuk sme pozhelanie, tuk ne sam vizhdal niakoi da
Alexander> prati VELIKIA I FINALEN otgovor.
Alexander> Az sega kato napisha 42:
Alexander> 42
Alexander> sledva li che ne triabva da ima poveche vaprosi i otgovori v LUG-a?
Alexander> Vse pak -ne se zaiazhdam -> otgovorat na   Theodor Milkov  naistina
Alexander> beshe nai palen i na-dobar.

Alexander> al_shopov

Alexander> Theodor Milkov wrote:

> [...]
Alexander> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

Znachi pozdraviavam te Sasho, za maila, az ot dosta vreme cheta listata i ot
skoro pisha. Napravi mi vpechatlenie kak se obyrnaha kym userkata,
kojato prosto iskashe da si reshi problema sys mahaneto na Linux-a.
Zashto e reshila da go maha si e absoljutno lichno nejna rabota,
zashto triabvashe da byde obizhdana che polzuva skapana OS, che ne
znam si kakvo i ne znam si shto, basi teenagerskite izpylnenia. S
mnogo goliamo neudobstvo ustanovih, che makar i njakoi hora pisheshti
tuk da ne sa lisheni ot inteligentnost i um, im lipsvat pyrvite 7
godini, v koito se formira vyzpitanieto, oformia se mirogleda i t.n.
Az naprimer j dadoh primer s praveneto na nomera ot DOS/WIN zashtoto
shtom go e zakysala s Linux ochevidno che shte j e po-trudno da
napravi lilo -u, otkolkoto tova s fdisk /mbr. I tujto - pita choveka,
otgovariat mu. Az predi njakolko godini hvashtam da se borja sys
Solaris. Ne shte govedoto da raboti s disk, na kojto ima bad sectors i
ne shte. Otidoh v IRC, vliazah na kanal #solaris , popitah kulturno i
hop - sled 1 min edin mi otgovori private che tova ne e help kanal, no
se pravi tova i tova i tova za tazi versia na Solaris (posle problema
SUN si go fix-na). Choveka nito me znae nito me poznava, kakto mu e
dumata. Osven tova mi kazaha v koj tochno PDF ot 10 000 deto sa dadeni
free da procheta tova, koeto mi triabvashe. I taka ... a nie - ot
vratata za krakata. Mislia che e ochevidno kolko ot nas imat da si go
izkarvat na Windows, obache shte e chudesno da si go izkarvat na Bill
Gates/Microsoft team, a ne na bednia potrebitel, kojto ima problem ...

S naj-dobri namerenia,

 Simeon                            mailto:moni@xxxxxxxx