lug-bg: Rechnik

  • Subject: lug-bg: Rechnik
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Wed, 14 Feb 2001 17:07:04 +0100

Zdraveite,

Napravih malak rechnik, koito moje bi niama da e ot
interes za povecheto ot vas. Rechnika ne e ot interes,
poneje e Angliisko Datski. Formata na dannite obache
e normalen HTML, v koito vsiaka duma zapochva na nov
red i e zagradena ot
<b>duma1</b> Obiasnenie ...
<b>duma2</b> Prevod ...
Taka che moje da se izpolzva i s drugi HTML failove.
Samo triabva da se napravi indexen fail chrez
programkata "makeindex", koiato ide s rechnika.
(makeindex --help).

Na vanshen vid prilicha na SADict - za "screen shot"
moje da se pogledne:
http://eswww.it.dtu.dk/~sn/bde_qt.jpg
Sorsa, kakto i tekushtite rechnici moje da se vzemat
ot:
ftp://esftp.it.dtu.dk/pub/sn/bde_qt

BTW, programata sam ia kompiliral s QT 2.2.1. Varvi i
s QT 2.2.4. Za drugi versii na QT niamam predstava.
Iadroto (tarsachkata) e v otdelen fail, taka che moje
da se smenia interfeisa.

Ami tova e.

Svetoslav

PS: Za da izbegna komentari ot roda che sam
preotkril toplata voda iskam da kaja che
navremeto biah pital avtorite na SADict za formata na
dannite, i poneje po onova vreme ne mi otgovoriha napisah
tazi programka. Programata e "quick and dirty hack" i
niama za pretencii da bude vruh na programistkoto izkustvo.