lug-bg: HPT366 problem

  • Subject: lug-bg: HPT366 problem
  • From: manitu@xxxxxx (Rumen Krasstev)
  • Date: Fri, 02 Mar 2001 12:34:56 -0800

Ako niakoi si spomnia predi ne poweche ot mesec
postnah edin wypros za prawene na now kernel na disketa, koito
da mi pomogne da instaliram Debian 2.2 na disk prez UDMA/66
kontroler na Promise...Weche cial mesec prawia kakwi li ne lupingi
no ne stawa i ne stawa...naprawih boot disketa s 2.4.2 i po wreme na boot
diska i kontrolera se otkriwat, no sled izpiswaneto na irq-tata na tezi
dwete...
ide3/4 uwiswa....probwah i s opcia da razmenia taka che kontrolera da e ide1/2
a dwete cd-ta deto sa na wgradenia na dynoto kontroler da sa na ide 3/4....
probwal sam naistina wsichko...iawno shte uspee da mi pomogne niakoi samo ako
i toi e minal prez tozi pat...sirech ima HPT366...ako ima takiwa molia
pomognete..