RE: lug-bg: HPT366 problem

  • Subject: RE: lug-bg: HPT366 problem
  • From: manitu@xxxxxx (Rumen Krasstev)
  • Date: Fri, 02 Mar 2001 16:26:41 -0800

problema e che kernela go prawia ot moia komp za drug, na koito ne triabwa
da se otwaria...
toest warianta da instaliram debiana na diska slojen na kontrolera na
danoto i sled towa da
razmestwam wsichko mai niama da stane...no ako nishto drugo ne mi ostane
mai shte
pribegna do tozi metod...10x wse pak :-)