Re: lug-bg: HPT366 problem

  • Subject: Re: lug-bg: HPT366 problem
  • From: manitu@xxxxxx (Rumen Krasstev)
  • Date: Sat, 03 Mar 2001 18:24:59 -0800

:-))))
ne problema e leko w strani...ne znaia dali si imal wzimane-dawane
s markowi mashini no da otworish (i zatworish s tochne broi bolcheta)
Compaq ProLiant server ne e shega rabota, ta mi se shte da pribiagwam do
silowi metodi samo w kraini sluchai :-))
Btw w toz server samo mene me niama :-)))
4 HDD
2 CD-Rom
1 Tape
1 MO
:-))))))
sehstash se kabelite wytre kak stoiat kato celia kitaiski narod sabran w
centara na sofia :-))))