Re: lug-bg: Mandrake ili RedHat

  • Subject: Re: lug-bg: Mandrake ili RedHat
  • From: danchev@xxxxxxxxx (Danchev)
  • Date: Wed, 14 Mar 2001 01:53:32 +0200

Sloji si edin Slack7.1 i go druj vinagi v rabotosposobno sustoqnie - stabilen
, osven tova ako iskash da experimentirash sloji si i edin Debian 2.2  i si
igrai na volq ( osobeno s package manager-a my - i ako iskash poslednata moda
 nabluskai woody i sid  ot negovite dists  ) . Az susto kato teb nqmam da
dvija  seriozni nesta , i  polzvam dvata Linux-a kato home workstation ( e
imam Apacheta , proftpd i companiq  :))) . Prosto mi dostavq udovolstvie da
experimentiram osobeno s Debiana .
Eto tuka edna proba na moita kirilica , da se vidi kak izliza , no az adski
mrazq da pisha  i na fonetic i na bds cyrillic , no ako trqbva ste pisha .

êèðèëèöà