Re: lug-bg: Mandrake ili RedHat

  • Subject: Re: lug-bg: Mandrake ili RedHat
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Wed, 14 Mar 2001 08:58:42 +0100

Zdravei,
Eto moia savet, koito baziram na nabliudenia
varhu kolegite naokolo (az sam s RH 6.2,
distribucia koiato za men e "jeliazna").

(1) Ako imash hubava Internet vruzka sloji si RH 7
(2) Ako niamash takava, sloji si Mandrake 7.2.

Eto i zashto (moe mnenie):

RedHat 7 naistina e dobar. OBACHE, tova stava samo
sled "basic" osnovna instalacia, bez nikakvi bilblioteki,
kompilatori i prochie. Posle triabva da si izdurpash
"update"-tite koito sa slojeni na stranichkata na Red Hat.
Sled tova stava naistina hubava instalacia.
Za sajalenie Red Hat sa ia opleskali malko pri
puskaneto na RH7. Vazmojno e naposledak
CD-tata im da sa s "update"-tite.

AKO NIAMASH HUBAVA INTERNET vruzka,
sloji si Mandrake 7.2. Ima hubavi konfiguracionni
skriptove. Idva s KDE 2 (malko starichak) i t.n, i
ne se nalaga da "update"-vash (pone za izvestno
vreme).

Shto se otnasia do komentarite za Slackware 7.1 +
kirilica ili kakvoto tam beshe, niamam nishto protiv.
Prosto tuk vinagi sme kupuvali "user-friendly"
distribucii.

 Svetoslav Nikolov
 ?rsted*DTU
 (?rsted Plads) Build. 348,