Re: lug-bg: CNsys i prevodite na KDE, Gnome i CNsys - DISKUSIA!

  • Subject: Re: lug-bg: CNsys i prevodite na KDE, Gnome i CNsys - DISKUSIA!
  • From: boby_a_@xxxxxx (boby_a_)
  • Date: Sun, 18 Mar 2001 11:42:10 +0200

Zdravejte na vsichki,
Izlizam ot anonimnost. Az sam tozi Borislav Alexandrov i se chuvstvam zadaljen da dam niakoj
obiasnenia.

1. Tova koeto napravih parvonachalno beshe samo za moia upotreba i ne sam go pravil s niakakva targovska cel. Prosto go napravih za da
probvam kak izglegda Linux na balgarski.
2. Otnosno tova che ima imena na prevodachi kojto sa v *.mo fajlowete - tova e taka ponege mnogo ot *.po fajlovete kojto sam namiral sa
bili prevegdani naj veche ot rusnaci i ne sam imal vazmojnost da polzvam *.pot fajlove, a imeto i E-mail adresa mi beshe posledna grija.
Prosto tova beshe samo za men. dage v mnogo ot prevedenite fajlove niama i ime zashtoto pochti vsiaka sedmica obnoviavah sistemata si (Ot
2 godini sam samo na Mandrake (cooker) taka e po interesno. Predpochitam sistema v kojato neshto neraboti i az da se rovia otkolkoto
kogato vsichko e nared) i ne wseki pat sam pravil nastrojki na Ktranslator i Kbabel a i mnogo pati sam polzval i obiknoven tekstovi
redaktor.
3.Samo fajlovete swarzani s drake-to na Mandrake na sam pipal no te sa bez znachenie ponege nemogat da badat izpolzvani ot drygite
Linux-si a v Mandrake si gi ima. Prosto biaha ostanali v moja katalog i nego napravo go kachihme v rpm-a.
4.Ot CNsys mi predlojiha da go napraviat na rpm i da go pusnat v Internet. Tova e napraveno s cel tezi kojto go iztegliat da se obadiat
za eventualni netochnosti i zabelegki.
5.Prevoda v obshti linii beshe gotov oshte prez septemvri no az iska ha proveria ka shte se dargi na novite versjj na kde i gnome.
6.Naj loshoto e che na vseki na kojto sam daval tova neshto ne mi e kazal za greshki i netochnosti.Po tazi prichina ne smeeh da go pusna
v inetrnet. Sega shte podgotvia sichki *.po fajlove i shte gi sloga na edna stranica kojato spretnah nabarzo, taka che se chuvstavajte
svobodni da gi modificirate i razpostaniavajte kakto namerite za dobre.
7. Za tova neshto na sam poluchaval pari i niama nikakvo namerenie da go predlagam sreshtu zaplashtane. Ot mnogo godini polzvam
bezplatnia softuer i moe moralno zadaljenie e i az da napravi i predostavia tova za svobodno polzvane.
Ako niakoj proiaviava interes moje da vidi stranicata na http://hrd.vmei.acad.bg/linux (ako poniakoga neraboti tova znachi che
preinstaliram otnovo sistemata no tova she e za ne poveche ot 2-3 chasa)

S pozdravi Boby