Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem

  • Subject: Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sat, 17 Mar 2001 13:53:33 +0200

I az sym na mnenie 4e KDE2.1.1 niama ;)
Mislia 4e pap/chap se pravi to4no ot pppd
a ne ot programki kato wvdial/chat
Vaobshte sys kakvo syobshtenie umira pppd?
za razlika ot plain passwd auth ,pri pap/chap triabva da podadesh
oshte edna opcia na pppd "name" po tozi name toi namira
vyv pap-secrets/chap-secrets to4no koia dvoika username/passwd
da prati.
Edinstwenoto koeto triabva da napravish za da sraboti cialoto neshto
e da nakarash wvdial da ne 4aka "login:" , "password:"
Za tova ne moga da ti podskaja nishto.Ne sam polzval nikoga wvdial.
Sys chat prosto v chat scripta ( koito e poredica ot EXPECT,SEND dvoiki)
ti triabva kraia na chat scripta da ti e v momenta v koito polu4ish
"CONNECT"
sled koeto pppd poema kontrola i si pravi pap/chap auth.
Opitai se da startirash pppd s po visok debug level i vij to4ko kakvo
pishe v log-a ( Zashto umira ). No tova ako si set-nal opciata name

Free mail from www.dir.bg!