Re: lug-bg: Mozilla + Flash5

  • Subject: Re: lug-bg: Mozilla + Flash5
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Mon, 19 Mar 2001 03:06:47 +0200

On Sun, 18 Mar 2001 17:15:52 +0200
 George Danchev <danchev@xxxxxxxxx> wrote:
> Ami ne ti trqbva da imash  Java Runtime Environment , to
> Netscape/Mozilla sami po sebe si mogat da interpretirat Java applets
> zavisi kak si gi instaliral i configuriral , da ne si zabranil nesto
> ??????
Mda mai sym zabravil 4e edno vreme mazah po edin mailcap zashtoto
mozilla M16 ili tam nikade mnogo umirahse na java-ta.Ina4e si4ko
drugo si e nared i bi triabvalo about:plugins da mi vadi spisyk na
plug-inite dori i bez MIME associasions.
> [...]
> Mozilla vij na Preferences/Advanced dali si razreshil si4kite tiq
> Java
> divotii . Susto tam oba4e na Helper Applications vij vseki file type
> ot
> koi se obslujva , dai my da e ot Navigator-a ( stoto moje i ot
> vunshno
> application ), osven tova tam imash MIME type text/plain , mojesh da
> dobavish i application/x-shockwave-flash i application/futuresplash .
> No
> li4no az predpo4itam Mozilla  pred NS6 , ima si daje i IRC Client v

Mi az sym s Mozilla ( Ama dori i s Netscape nehstat da varviat tia
plugini).
A sym s Mozilla shtoto buildnata s QT e dosta po priemliva kato skorost
na
reakcia na GUI-to ;) Pyk i ne obi4am da ranvam binarita deto neznam
kakvo ima vytre. ;)

Free mail from www.dir.bg!