Re: lug-bg: Re: debian

  • Subject: Re: lug-bg: Re: debian
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 19 Mar 2001 13:00:43 +0900

Õîðà, ïðåäè äà ñìúêâàòå ôàéëîâå çà CD, ÷åòåòå äîêóìåíòàöèÿòà. Èìà
íà÷èí è òîé å çà ïðåäïî÷èòàíå äà ñå íàïðàâè CD çà Debian  è áåç äà ñå
ñìúêâà äèðåêòíî ISO image. À íàé-ëåñíî å áåç CD image. Åäíè 20 MB
òðÿáâà äà ñå ñìúêíàò è äà ñå ñëîæàò íÿêúäå äîñòúïíè íà ëîêàëíà ñèñòåìà
èëè ftp/www/nfs + 3 äèñêåòè è òîâà å. Óìúò ìè íå ãî ïîáèðà çàùî òðÿáâà
äà ñìúêâàòå 600MB, ïðè ïîëîæåíèe, ÷å ìîæåòå äà ìèíåòå ñàìî ñ 22 MB.

Ïðèìåðíî åòî òåçè íåùà ñà ïî òåìàòà:
http://cdimage.debian.org/ch11.html
http://cdimage.debian.org/~costar/pseudo-image-kit/
http://cdimage.debian.org/rsync-mirrors.html

è ÷àê òîãàâà, àêî íå ìîæåòå äà ñå ñïðàâèòå, èìà ISO ôàéëîâå,
http://cdimage.debian.org/ftp-mirrors.html

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Hora, predi da smukvate failove za CD, chetete dokumentaciiata. Ima
nachin i toi e za predpochitane da se napravi CD za Debian  i bez da se
smukva direktno ISO image. A nai-lesno e bez CD image. Edni 20 MB
triabva da se smuknat i da se slojat niakude dostupni na lokalna sistema
ili ftp/www/nfs + 3 disketi i tova e. Umut mi ne go pobira zashto triabva
da smukvate 600MB, pri polojenie, che mojete da minete samo s 22 MB.

Primerno eto tezi neshta sa po temata:
http://cdimage.debian.org/ch11.html
http://cdimage.debian.org/~costar/pseudo-image-kit/
http://cdimage.debian.org/rsync-mirrors.html

i chak togava, ako ne mojete da se spravite, ima ISO failove,

On Sun, Mar 18, 2001 at 10:59:03PM +0200, George Danchev wrote:
|Ami zasto ne si iztegli .iso Image-file  i da go izpe4esh na CD-ROM . Ne
|mislq 4e nqkoi ste ti napishe vsi4kite Packages  ot  Debian Binary CD 1
|tuk:))))

-- --> End of translated message <-- --