lug-bg: SETXKBMAP PROBLEM

  • Subject: lug-bg: SETXKBMAP PROBLEM
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Mon, 19 Mar 2001 18:18:56 +0100

Zdraveite.

Moje bi sam malko ne v chas, obache komandata:

etxbmap -model pc104 bg

e izpalniava bez niakakva greshka.  Za sajalenie ne znam kak da prevkliucha
mejdu kirilica i latinica (koi buton da natisna). Probvah da darja natisnat
i ALT i SHIFT i proizvolna kombinacia mejdu tiah.

Komandata

et setxkbmap -model pc104 bg grp:toggle

dava :

"Error loading new keyboard description"

Sashtoto dava i liniata:

etxkbmap -model pc104 bg phonetic

Programata koiato se izpalniava e:

/usr/X11R6/bin/setxkbmap

i az si mislia che tova e prgramata koiato bi triabvalo da se izpalni.

Rabotia s XFree86 versia 4.01

A inache sam si slojil i type 1 shriftove i bitmap-ski takiva,
i kirilicata izglejda mnogo priatno.

Svetoslav