Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem

  • Subject: Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 22 Mar 2001 17:00:06 +0200

Ko da praish , nostalgy  po win-a :)))
Az si reshih problema s gnome-ppp , bqh zabravil za nego poneje sum  "zabil"
nos v poslednoto  KDE-2.1.1 ( napravo ot  CVS-a oste toplo :))))  i 4ieto
kppp  ne moja da se spravi dori kogato ppp-to e na modules, to ako ne e na
modules ne moje po rojdenie :))) , dava vinagi NO DIALTONE , kakvito i opcii
da my zadawam , nezavisimo dali pulse ili tone dial-vam , a po princip moito
ATC moje i s dvete . Kppp ot  KDE-to  koeto si vurvi s Slack7.1 ( 1.3 mai
beshe) , go pravi i s dvete otli4no .
Da WvDial  se opitva da guess type of authentification , ama ne mi dava az da
my go ukaja , ili pone az neznam kak , i kato nqma terminal se duni , prashta
edin string ppp  - bogus auth sequence , mnogo grubo :(((. No nqma zna4enie
de , gnome-ppp e OK , no  susto taka iznamerih i edno diald , puk i s chat
ste se probwam . Neka da ima alternativni dialers , nema losho :)))
MERSI  ZA INFO-to