  • Subject: Re: lug-bg: wvdial-1.41 i Debian2.2 (sid) , dial-up bez terminal problem
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Wed, 21 Mar 2001 23:28:05 +0200

Mi tova mnogo mi zaprili4va na M$ DialUp :)
Zashto ne opitash naistina sys chat kato dialer?
Shte imash pylen control.
Problema iavno idva ot toia "heuristic" guess na tipa na auth-a.
I ne e ot tova 4e dostav4ika ti niama "terminal" a po skoro
zastoto ima bogus auth sequence.

-----------------------------
Free mail from www.dir.bg!
A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.