Re: lug-bg: Mozilla Compilation

  • Subject: Re: lug-bg: Mozilla Compilation
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 22 Mar 2001 19:58:09 +0200

Ami za da play-va Flash 5 , my slojih    flash_linux.tar.gz ot tuk :
http://download.cnet.com/downloads/0-10145-100-4718450.html?tag=st.dl.10004-103-1.lst-7-1.4718450
ot nego izlizat 2 plug-ina : ShockwaveFlash.class    i  libflashplayer.so   ,
i gi slagash v  plugin direktoriqta na mozilla . Predpolagam 4e i ti si
slojil sustoto . No mislq 4e tezi sa za Netscape6 , no pri men s tqh  i
Mozilla play-va flash sites , bez problemi . Q vij about:plugins ko ti dava
.... i hodi se testvai na nqkoi site s Flash . Moje da opitah i sledniq
nomer, sled kato sislojil plug-ins : mahni  starite nastroiki na Mozilla ot
direktoriqta na suotvetniq user ~/.mozilla , backup-ni  gi nastrani , ili
prosto preimenuwai tazi  direktoria , taka 4e da prinudish Mozilla  kato
startira da si napravi  Mozilla novi nastroiki  ,  4e nesto mai ti ostavat
stari stalled files , i moje bi tova burka tvoqta Mozilla .

Za Java Applets :  versiqta za  x86 iska JRE 1.3 , drupni go ot tuk :
ftp://ftp.netscape.com/pub/netscape6/english/6.01/unix/linux22/xpi/jre.xpi
Poneje go nqmah tova JRE , i moqta Mozilla umirashe na sites s Java Applets .

Az sum s Mozilla /5.0   (en-US  M18 )